Blog

Februarski afterparty ili kako ostati u igri kreiranja dobrog content-a nakon novogodišnjih praznika

Marica Milivojevic

Vreme šljokica, novogodišnjih odluka, izgovora za previše selfija, shoppinga i check in-ovanja na svim gradskim partijima je iza nas (šmrc!). Najzad je vreme za predah, je l’ tako? Pa i ne baš. Mislim, ako mene pitate! 😊

Posao (čitaj: social media) nikad ne spava! Smanjivanjem angažovanja na samom početku godine nije nikako ono što planiramo da uradimo. Dakle, nastavljamo sa istim entuzijazmom i stvaranjem sadržaja koji će biti vredan svakog like – a, share – a i mention – a.

Evo pet predloga kako da nastavite sa kreiranjem uzbudljivog sadržaja za svoje klijent u doba godine koje i nije toliko uzbudljivo:

  1. Giveaway Alert!

Praznici su prošli, novčanici su se istanjili. Tajming je idealan za male poklone za lojalne kupce / potrošače. Neka se na feedovima vaše publike pojave popusti ili specijalne promocije kojima neće odoleti!

Jedna od cool stvari kod giveaway-a je što se često dele ( share-uju) od strane korisnika, time popularnost raste, lojalnost kod već postojećih pratioca se jača i najzad, budi se taj željeni buzz oko samog brenda! Oh I know, you can thank me later! 😉

  1. Probajte nešto novo

Mudra izreka kaže: ,, Nova godina – novi feed’’! Koliko je važno pratiti trendove, toliko je važno i razmišljati izvan okvira, kreirati nešto drugačije u moru sličnih ili istih sadržaja. Pustite mašti na volju, testirajte kako će publika reagovati na nešto što do sada nisu imali priliku da vide. I naravno, ovde savetujem baby steps! Pažljivo, lagano i nemojte se plašiti da izađete iz svoje zone komfora!

  1. Budite inspirativni

Predlog broj dva nas spontano vodi do našeg sledećeg, trećeg, predloga za kreiranje super zanimljivog sadržaja nakon praznične euforije. Good content matters! Pružite svojoj publici sadržaj koji će ih inspirisati na pozitivne akcije. Mnogima u ovom periodu treba taj mali podstrek i motivacija da naprave pomak ili promenu u životu. Nevezano za to kojoj industriji pripadate, oslušnite potrebe svojih pratioca, pružite im to za čime najviše žude u ovom trenutku i ceo vaš content podignite na next level!

 

  1. Zagolicajte maštu korisnika

Probudite pratiocima radoznalost sa po malo mističnim, neobičnim sadržajem. Svi vole da pogađaju ( i budu u pravu 😉 ) šta je to što sledi.  Dajte im priliku da dok prolaze kroz vaše storije, jedva čekaju da vide šta ih čeka nakon sledećeg klika. Ovim, naizgled jednostavnim, potezom stvarate niz micro-engagements – a. A što više takvih interakcija, više i šansi za kupovinu vaše usluge ili proizvoda. Makes sense, right? 😉

  1. Add Humor!

Poznato je da je većina viralnog kontetna smešna. Neusiljene i iskrene šale sa savršenom dozom sarkazma u pravo vreme, utiču pozitivno na emotivnu i psihološku stranu pratioca, generalno privlače više pažnje i povećavaju šansu za engagement. Svi cenimo kada neko ima talenat da nas zasmeje. Ukoliko želite da potrošači i klijenti vaš brend povezuju sa pozitivnim emocijama, pomozite im u stvaranju endorfina! 😉

 

 

OSTAVI KOMENTAR

Your email address will not be published. Required fields are marked *