Blog

9 ključnih reči u marketingu

Milena Trikic

Često nije dovoljno imati samo dobar proizvod ili uslugu, treba znati i kako ih prezentovati potencijalnim korisnicima.

Pored preciznog pronalaženja ciljne grupe, važno je korisnicima objasniti zašto im je potreban BAŠ VAŠ proizvod, kako će im on olakšati život i koje će potrebe zadovoljiti.

Pre naglašavanja stvarne potrebe i upotrebne vrednosti neke usluge ili proizvoda, neophodno je privući, ali i zadržati pažnju potencijalnih kupaca.

Predstavljamo vam 9 ključnih reči za privlačenje pažnje korisnika:

  1. TI – U marketingu se sve vrti oko korisnika/klijenata. Obraćajte im se lično i direktno, pa će vam njihova puna i nepodeljena pažnja biti zagarantovana.
  1. BESPLATNO – Ko može da odoli besplatnim stvarima? Uzorci, promocije, pokloni, saveti, degustacija i testeri služe da privučete pažnju korisnika, a degustatori će se vrlo lako pretvoriti u kupce. Na taj način ćete privući nove klijente, održati vezu sa starima i kao krajnji rezultat – povećati prodaju.
  1. ZATO – Važno je odgovoriti na pitanja i potrebe korisnika. ZAŠTO im je potreban baš vaš proizvog, KAKO će im koristiti, KOJE će potrebe zadovoljiti, NA KOJI NAČIN će im unaprediti život. Pobrinite se da vaša kampanja odgovara na sva ova pitanja.
  1. BEZ RIZIKA (risk-free) – Korisnik se ne plaši da vam poveri svoj novac, ako mu garantujete da neće biti oštećen, ni na gubitku, a time ujedno garantujete za kvalitet svog proizvoda.
  1. TAJNA – Svi žele poseban savet, tajni sastojak, trik ili specifičnu ponudu. Prilagodite marketing strategiju svakom klijentu tako da se oseća posebno, da to što on dobija ne dobija niko drugi. Nek to bude vaša tajna, šššš 😉
  1. MOMENTALNO/BRZO – Obećajte brzu vidljivost benefita korišćenja vašeg proizvoda ili usluge. Za mnogo proizvoda ili biznisa je potrebno vreme da bi se razvili i da bi strategija dala rezultate. Ipak, ljudi vole da vide rezultate posle kratkog vremena, potrebno im je pokazati i kratkoročan, pored dugoročnih benefita.
  1. OGRANIČENO – Ovo se može odnositi na količinu proizvoda ili vreme trajanja akcije. Suština je „alarmirati“ korisnika da može da propusti šansu i naterati ga da brzo deluje, odnosno kupuje.
  1. LAKO – Zar je ovo potrebno objašnjavati? Svi vole brza i laka rešenja i rezultate.
  1. NE PROPUSTITE – Skrećete pažnju potencijalnim kupcima da iskoriste jedinstvenu priliku, akciju ili pogodnost i nabave vaš proizvod. Savetujete ih da ne propuste šansu, jer će im ono što vi nudite pomoći, povećati kvaliet života, rešiti problem ili zadovoljiti potrebu.

Sad kad smo vam otkrili 9 ključnih pojmova za uspeh, ne gubite vreme, implementirajte ih u svoju kampanju. Srećno! 😉

OSTAVI KOMENTAR

Your email address will not be published. Required fields are marked *